niedziela, 23 grudnia 2012

Kto wie, czy za rogiem nie stoją Anioł z Bogiem.

Świąteczny klimat powolutku do mnie dotarł. Ubrałam choinkę, pomalowałam paznokcie w czerwony brokat i tłukę Arkę Noego. W czwartek cały dzień do późnej nocy z moimi cudownymi kobietkami. Szybka decyzja, że tego dnia odpuszczamy sobie dwa wykłady i idziemy świętować. Nasza Big Five i świetna Wigilia. Wspólne śpiewanie, jedzenie, prezenty i ploty. Oj było śmiechu :) Nawet nie wiadomo kiedy zleciało tyle czasu. Oby w następnym roku dane nam było to powtórzyć.


A potem? A potem wspaniały weekend. Hmm, który to już nasz wspólny weekend? A bo ja uwielbiam takie dni jak te spędzone na słodkim nicnierobieniu, uwielbiam jak dla mnie gotujesz i jak ja gotuję dla Ciebie w tej małej, przytulnej kuchni. Uwielbiam jak pijemy z Patrycją i Kubą, nawet jeśli potem musisz sam położyć mnie do łóżka. Uwielbiam robić Ci na złość i zdrabniać Twoje imię. Setki razy przemierzać z Tobą trasę Sieradz - Łódź, Łódź - Sieradz patrząc jak w skupieniu prowadzisz auto. Nawet marznąć z Tobą na kilkunastostopniowym mrozie na Placu Wolności. I patrzeć jak się śmiejesz. I jak denerwujesz się przy moim tacie. I jak się mną opiekujesz. Uczę się na nowo być szczęśliwą.

Z mojej strony chciałam życzyć wszystkim Wesołych Świąt! Spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze. Przede wszystkim zdrówka i wszystkiego co najlepsze. Dużo miłości i przyjaźni. I samych szczęśliwych chwil! A sobie spokoju i braku problemów. By nikt i nic nie mąciło tego, że próbuje ułożyć sobie życie od nowa. Jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT! <3

Do posłuchania na dziś: DeSu - Kto wie czy za rogiem

6 komentarzy:

  1. Jeśli tylko będziecie chciały, to na pewno jeszcze nie raz to powtórzycie!:) Nie tylko za rok, ale i za dwa, za trzy...:)
    Ojojoj, widzę, że pani zakochana jest po uszy:) Ale to i dobrze, miłość służy, szczególnie pasuje do świątecznej atmosfery. Czy to ważne, który to wasz wspólny weekend?:) Szczęśliwi czasu nie liczą!:0

    Także życzę Ci wszystkiego co najlepsze:)

    Masz świetny klimat bloga, bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są takie wspólne wigilie :) my w tym roku z ludźmi z uczelni też razem świętowaliśmy ;)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM CIĘ SKARBIE :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czytać Twoje wpisy, bo choć są w miarę długie to cholernie ciekawe ;)
    Życie Ci również wszystkiego naj :) Spóźnione, ale szczere ;D

    Zazdroszczę takiego chłopaka, który potrafi tak zadbać ;)

    OdpowiedzUsuń